ایران، قتلگاه کشورهای متخاصم خواهد بود
نوشته شده توسط : مجید

 

 

وی با بیان اینکه بزرگداشت هفته دفاع مقدس یادآوری استادگی ملت است، گفت: یاد امام را گرامی می داریم. امام فرمودند «ما درجنگ یاد گرفته ایم که روی پای خود بیستیم، ما انقلابمان را در جنگ به جهان صادر کردیم، جنگ ما باعث شد همه سردمداران فاسد جهانی جلوی ما ذلیل شوند».

سردار رشید تاکید کرد: امروز ۳۱ شهریور و آغاز هفته دفاع مقدس است و این روز را می توان روز ظهور تجلی قدرت الهی دانست زیرا خداوند مکر دشمنان را به خودشان برگرداند. امروز بر همگان روشن است که جنگ به دلیل نتایج‌اش و کشتار مطلوب نیست و ملت ایران از جنگ استقبال نمی کند. اما هر اقدامی که موجب خدشه‌دار شدن تمامیت اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی شود باعث می گردد تا ایران قتل گاه کشورهای متخاصم شود.

فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) ادامه داد: این ملت آموخته است که نباید یک لحظه از تقویت قدرت دفاعی و تهاجمی خود غفلت کند. اقتدار کنونی برآمده از رنج ها و رشادت های دلیرمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران و شجاعت پاسداران و نیروی انتظامی و شهادت طلبی بسیجیان است.

سردار رشید تاکید کرد: ما امروز وامدار ایثار ملت ایران و پشتیبانی تمام نیروهای مسلح و عنایت حضرت حق هستیم بر همین اساس  برای حمایت از مظلومان و محرومان از جان مایه خواهیم گذاشت. ملت ایران برای بقا و اقتدار خود دو گزینه بیشتر ندارد، یا باید در برابر نظام سلطه سر خم کنیم و یا در برابر زیاده خواهی ها مقتدرانه بیستیم و قدرت دفاعی خود را اضافه کنیم. ملت ایران چند دهه است که با رشادت های امام راحل و رهبری امام خامنه ای راه دوم را برگزیده است.

وی بیان داشت: تاریخ ایران و تاریخ منطقه آینه روشنی است که می توان از در آن نتیجه ملت هایی که سازشگردند و به دشمن اعتماد کردند را دید.

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا(ص) با اشاره به بی صباتی و جنگ های رخ داده در منطقه این موضوع را ناشی از بی تدبیری حاکمان بی کفایت و بی ریشه در منطقه دانست و گفت: نباید در برابر حضور آمریکایی های جنایتکار کوتاه آمد.

وی ادامه داد: ما نیازی نداریم که کسی در پای میز مذاکره قدرت ایران را خدشه دار کند. دشمن قدرت ایران را در جهان پذیرفته و صلابت ایران را با تمام وجود احساس می کند. فرمانده کل قوا در ۱۲اردیبهشت امسال فرمودند «وقتی دشمن حضور شما را ببیند عقب نشینی می کند. دشمنان حرف هایی بیشتر از دهانشان می زنند و می گویند ایران نباید رزمایش در این منطقه داشته باشد. چه غلط های زیادی، خلیج فارس مال ملت ایران است.... باید رزمایش داشته باشد. باید حضور داشته باشد».

سردار رشید با تاکید بر اینکه برگزاری رژه نیروهای مسلح در بندرعباس بر اساس تدبیر مقام معظم رهبری بوده است، گفت: علاوه بر رژه تهران، در بندرعباس ضرورت دیده شد تا در سطح ملی با بسیج توانمندی زمینی، هوایی و موشکی رژه برگزار شود و این موضوع به تصویب فرماندهی معظم کل قوا رسید.

وی با بیان اینکه رژه امروز در بندرعباس و خلیج فارس مهم ترین نشانه قدرت دفاعی و قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران است، اظهار داشت: یکی از فرماندهان متجاوز آمریکایی در خلیج فارس غلط های زیادی کرده است؛ ما می گوییم منشا تمام مشکلات در منطقه حضور شما در خلیج فارس است، شما منشا ناامنی هستید، پرسنل شما دائما دچار خطا می شوند؛ شما اینجا چه کار می کنید؟

سردار رشید ادامه داد: کارکنان و دلیرمردان نیروهای مسلح ایران متخصص هستند، وفادار و ایثارگر هستند و در خانه خود حضور دارند و هرگز دچار خطا نمی شوند.

وی با خطاب قرار دادن کشورهای متخاصم فرامنطقه ای گفت:  دور نیست که با قیام مسلمانان منطقه و با همکاری ایران همه شما را از منطقه با خفت و خاری بیرون کنیم. نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از ارتش و سپاه و بسیج و نیروی انتظامی چنان که فرمانده کل قوا فرمودند هیچ اقدام تحریک کننده ای نخواهد داشت اما دشمن بداند ایران در برابر هر تجاوز و تحرک تحریک کننده با پاسخ کوبنده روبرو خواد شد.

 





:: برچسب‌ها: دلاوران ایران ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 مهر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: